søndag 11. januar 2009

Hei!



Vi hadde håpet på større skrivekløe blant innbyggerne i gjøas vei 44 da vi opprettet denne bloggen. Foreløpig har vår visjon fått et slag i mellomgulvet, men det finnes fortsatt håp.

Undertegnede tenkte ihvertfall å fortelle litt om juletiden som har gått. Istedenfor å legge ut om hele min egen juletid, ser jeg heller mitt snitt til å drive litt egenreklame og linke til min egen blogg, hvor jeg allerede har skrevet en liten filmsnutt (minus film) om min juletid.

Kjapt, for de som ikke gidder å lese der, så kan jeg fortelle at jeg ikke feiret jul hjemme, men på Oseberg C, en oljeplatform rett vest for bergen. Kjekt + trist.

Steffendutten dro, som seg hør og bør, hjem til familiære trakter, nærmere bestemt til en ukjent utkant av utkanten of nowhere. Mosjøen. Stakar. Men jeg har forstått det slik at han hadde det fint. Noe som lett kan tenkes, i og med at dette med å komme hjem til mamma og pappa for mange heldige innebærer god, hjemmelaget og ikke minst gratis mammamat, ferdig servert på bordet, i tillegg til den gode følelsen av bare å være Hjemme. Med stor H. Niks. Det var ingen skriveleif! Fint for oss her i Gjøikken er det at Steffen nå har returnert, sånn at vi har en som kan holde styr på oss slasker.

Jan David forble i Bergen by, aleine her i leiligheten, stakkar, fanget i ensomhetens forbannelse.Tenkte jeg ihvertfall. Men jeg tok visst feil. Han hadde sin kjære Sandra her, og feiret jul sammen med sin søster som bor rett nedi høgget. 

Nå er det blitt den 11. Januar, og ting nærmer seg normale tilstander.

Jeg merker at dette ble et utrolig tamt og lite interessant innlegg. Hehe. Men det er ihvertfall et innlegg som forhåpentligvis kan starte opp igjen skriveinteressen hos oss, sånn at dere innbitte fans kan få mettet deres umettelige sjeler. Hærlig!

Her har du dagens godlåt:

http://www.youtube.com/watch?v=O859wd7H6h8

niks. Det gikk dårlig. Fikk bare til å legge ut linken til youtube. Noen som vet om det fortsatt funker å poste youtube-filmer direkte i bloggen? Jeg har fått det til å funke før vet jeg.

Ingen kommentarer: